Ruim 13 weken thuis!

Gepubliceerd op 19 juni 2017 om 19:15

Niet te vroeg juichen.

Van 24 mei tot 28 mei jl. lag ik in het ziekenhuis in Zwolle.
Symptoom: koorts en het advies van het ziekenhuis; bij koorts direct contact opnemen met het ziekenhuis.
Zo gezegd, zo gedaan en spoedopname was een feit.
Diverse onderzoeken zijn uitgevoerd en de uiteindelijke oorzaak was een blaasontsteking. Ik kreeg een antibioticakuur zodat de ontsteking verdween en mijn krachten terugkwamen.
Hieruit blijkt dat, ondanks oplopende bloedwaarden, ik bijzonder vatbaar ben voor ontstekingen. Dit geld voor een ieder die een stamcelbehandeling heeft ondergaan.
Men geeft aan dat opbouw van het immuunsysteem ruim een half jaar duurt.
De arts vertelde mij dat deze ontsteking geen negatief effect heeft op mijn herstel.

Elke week heb ik fysio aan huis en we zijn positief gestemd over de ontwikkelingen.
Het lopen achter de rollator gaat gemakkelijker en , als onderdeel van de fysio, loop ik elke dag een paar honderd meter met rollator.
Mijn benen kan ik weer optillen en ik hoop natuurlijk dat deze positieve ontwikkelingen zich voortzetten.
De keerzijde van bovenstaand is, dat ik voel dat het lichaam zich moet herstellen. De vermoeidheid maakt, dat ik tussen de middag een uur slaap.

Mijn groeten en tot de volgende update.

André